środa, 11 maja 2016

Wiaderko

Witam,

Z góry pragnę przeprosić wszystkich za moja dość długa nieobecność na blogu, no cóż niestety tak czasami bywa brak czasu, mam nadzieje, że mi wybaczycie :) Aby się zrehabilitować pragnę zaprezentować wiaderko ozdobione metodą Mix Media. Pewnie co po niektórzy pomyślą po co komu ozdobione wiaderko odpowiedz jest prosta, bo jest ładne :D a tak całkiem serio to mi się bardzo przydało na pędzle :) Życzę wszystkim miłego dnia :)

Pozdrawiam Agnieszka :)




Pracę zgłaszam na wyzwanie w DECU Style

http://decustyle.blogspot.com/2016/04/xi-wyzwanie-szablon.html



14 komentarzy:

  1. Wiaderko jest cudowne i cudownie piękne. Ja tam nie mam żadnych wątpliwości, że jest baaaardzo potrzebne, a tutaj proszę nawet od razu wiadomo, że na pędzle. Zapewne będą śliczniej malować. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jest!!! A zastosowań może mieć naprawdę mnóstwo:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wiaderko :) co prawda ja bym już nie dała tych kwiatków bo lubię minimalizm ale i tak uważam ,ze jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to sobie niezle wymyslilas! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne wiaderko, pierwszy raz takie widzę. Zazdroszczę pomysłu!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń