środa, 9 marca 2016

Czerwone różyczki

Witam,

Początek tygodnia był, a właściwie nadal jest dość pracowity i męczący niestety nie pod względem mojej radosnej twórczości ale trudno nie zawsze mamy z górki :) do brzegu Agnieszka :D Ostatnio usłyszałam, że przyklejanie małych elementów na jajka jest bardzo czasochłonne... hmm może i tak jest, ale jak ktoś jest uparciuchem takim jak ja i jak już sobie coś zaplanuje to tak ma być. Tak właśnie powstała poniższa pisanka bardzo chciałam wykorzystać drobne różyczki jednej z moich serwetek, nie powiem wycinanie i rozplanowywanie może i było czasochłonne ale efekt ostateczny strasznie mi się podoba. Dodatkowo zamarzyło mi się żeby pisaneczka wyglądała jak stara porcelana, a najprościej osiągnąć to spękaniami dwuskładnikowymi. Wiem, wiem będę nie skromna ale mi się bardzo podoba, a wam? Zachęcam do komentowania :)

Pozdrawiam, Agnieszka :)






33 komentarze:

  1. pewnie ze sie podoba- tym bardziej że te spękania wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy to jest jajko styropianowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo lubię tą serwetkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu mi takie śliczne spękania nie wyszły!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to kwestia nakładania step 1 ponieważ jak nałożę go cieniutko wychodzą piękne duże spękania, a jak dość grubo to wychodzą drobniutkie :)

      Usuń
  5. Przepiękna, mnie też nigdy nie wyszły takie spękania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) tak jak pisałam wyżej wydaje mi się, że to kwestia nakładania step 1 :)

      Usuń
  6. Ale piękne jajko!!! Jedne z piękniejszych jakie kiedykolwiek widziałam, jestem nim szczerze zachwycona.
    :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! To właśnie efekt do jakiego dążę. Moim zdaniem pisanka powinna właśnie tak wyglądać - błyszczący lakier i popękana porcelana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pisanka, a motyw z różyczkami cudny i delikatny:) Spękania wyszły idealnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te spękania i różyczki, nie moge się napatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne jajeczko. Wzorcowy krak!
    Lubię tę serwetkę, choć w tym roku z nią nie zrobiłam ani jednej pisanki. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się podoba, efekt spękań wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń