piątek, 25 marca 2016

Wiejskie życie

Witam,

Dziś będzie króciutko...zapewne jak się domyślacie z powodu zbliżających się świąt. Dwa dni świąt, a w domu harmider jak by nie wiem co miało się wydarzyć ale nic do rzeczy :) Jak tylko zobaczyłam wzór na tych serwetkach powiedziałam sobie must heve, od razu wiedziałam jak będą wyglądały moje jajeczka :) Zachęcam do komentowania :)

Pozdrawiam, Agnieszka :)









Pracę zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/03/temat-wielkanocne-jajko-edycja.html

12 komentarzy:

  1. Ale słodziaki, lubię, takie kolorki. Żałuję, że ja w tym roku nie miałam czasu na pisanki;( Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie w tym to w następnym :) ciesze się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Śliczne pisanki! Wzór bardzo fajny, podoba mi się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze powiedziawszy to nie widziałam jeszcze tych serwetek, ale jaja wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalne :)serwetka po prostu wymiata ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ przaśne jaja! Niesamowita ozdoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ precyzja wykonania! Piękne! Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń